پژوهش بررسي تاثير بازاريابي مستقيم بر رفتار خريداران کيک و کلوچه در شهر مشهد
پژوهش بررسي تاثير بازاريابي مستقيم بر رفتار خريداران کيک و کلوچه در شهر مشهد

پژوهشی با عنوان بررسي تاثير بازاريابي مستقيم بر رفتار خريداران کيک و کلوچه در شهر مشهد با فرمت کامل

چکیده:

هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر بازاریابی مستقیم بر رفتار خریداران کیک و کلوچه در شهر مشهد می باشد که به روش توصیفی و پیمایشی- مقطعی انجام شده است. جامعه آماري پژوهش حاضر، کلیه ی مشتریان شرکتهای تولید کننده کیک و کلوچه در شهرک صنعتی توس مشهد بودند که به روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای، پنج شرکت به عنوان خوشه انتخاب شدند که به روش تصادفی ساده 266 نفر از مشتریان به عنوان نمونه برگزیده شدند. جهت بررسی ارتباط بین متغیرهای تحقیق، به دلیل نبودن پرسشنامه ی استاندارد در زمینه ی بازاریابی مستقیم و رفتار خریداران از پرسشنامه ی پژوهشگر ساخته استفاده شد، که دارای دو بخش سوالات عمومی و اختصاصی می باشد. قسمت سؤالات عمومی شامل چهار سؤال در مورد جنسیت، تاهل، سن، میزان تحصیلات، و بخش تخصصی نیز شامل 41 سوال جهت سنجش متغیرهای تحقیق، است. برای بررسی ویژگی های جمعیت شناختی تحقیق از آمار توصیفی وبراي تعیین رابطه بین متغیرها و تأیید مدل، از مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شد که برای انجام این آزمون­ها از نرم­افزار SPSS18 وAMOSاستفاده شد. نتایج به دست آمده نشان داد که روش­های بازاریابی مستقیم بر رفتار خریداران کیک و کلوچه در شهرک صنعتی توس مشهدتأثیرمثبتی دارد.


فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

file_1516902779_4016_1533_1232.zip0.00 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 100,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت

وبلاگ استت

| وبلاگ