آخرین محصولات
پژوهش شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
پژوهش بررسی رفتار توده وار سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی درمعاملات بورس اوراق بهادار تهران
پژوهش جایگاه سلمان فارسی در عرفان اسلامی
پژوهش بررسي ميزان تأثير عوامل بازاريابي داخلي در بهبود ارائه خدمت كاركنان سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی
پژوهش تعیین عوامل موثر بر رضایتمندی کارکنان زندان از خدمات رفاهی
پر فروش ترین ها
تمامی نرم افزار های اددممبر تلگرام
پژوهش بررسی سطح رضایتمندی مسافران از کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت قطارهای مسافربری رجاء بر اساس مدل سروپرف
فایل پاورپوینت بررسی تاثیر تداعی های برند بر پاسخ مشتری
پژوهش ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان بااستفاده ازمدل سروکوال مورد مطالعاتی پژوهشگاه پلیمرو پتروشیمی ایران
پژوهش شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
پیگیری خرید
با وارد کردن ایمیل یا موبایل خود ، لیست تمام خرید های خود را می توانید ببینید
کد پیگیری | نام محصول | زمان سفارش | وضعیت | تاریخ انقضاء | تعداد دانلود باقیمانده | دانلود |
---|