آخرین محصولات
پژوهش شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
پژوهش بررسی رفتار توده وار سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی درمعاملات بورس اوراق بهادار تهران
پژوهش جایگاه سلمان فارسی در عرفان اسلامی
پژوهش بررسي ميزان تأثير عوامل بازاريابي داخلي در بهبود ارائه خدمت كاركنان سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی
پژوهش تعیین عوامل موثر بر رضایتمندی کارکنان زندان از خدمات رفاهی
پر فروش ترین ها
تمامی نرم افزار های اددممبر تلگرام
پژوهش بررسی سطح رضایتمندی مسافران از کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت قطارهای مسافربری رجاء بر اساس مدل سروپرف
فایل پاورپوینت بررسی تاثیر تداعی های برند بر پاسخ مشتری
پژوهش ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان بااستفاده ازمدل سروکوال مورد مطالعاتی پژوهشگاه پلیمرو پتروشیمی ایران
پژوهش شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
فایل پاورپوینت بررسی تاثیر تداعی های برند بر پاسخ مشتری
فایل ارائه پاورپوینت با عنوان بررسی تاثیر تداعی های برند بر پاسخ مشتری به صورت کامل
خلاصه :
l با توجه به برند های گوناگون گوشی تلفن همراه در بازار و همچنین تداعی های متفاوتی که مشتریان از برند های متفاوت دارند، که باعث می شود واکنش ها و پاسخ های متفاوتی از خود نشان دهند، این پژوهش قصد دارد به بررسی تاثیر تداعی های برند بر پاسخ مشتری، در مورد مشتریان تلفن همراه بپردازد.
فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید
power point_1507315539_1329_1533_1365.zip0.00 MB |
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد
دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 40,000 تومان
پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت