پژوهشی با عنوان بررسی تاثیر بازمهندسی محصول زعفران بر جذب و رضایت مشتریان بازار هدف با فرمت ورد
چکیده
با توجه به اینکه مشتریان محور اصلی هر کسب و کار بوده و جذب و رضایت آنان رمز موفقیت سازمان هاست، از این رو بازمهندسی محصول می تواند یکی از ابزارهای دستیابی به رضایت مشتری باشد.عوامل و منابع رضایت مشتری هنگام صادرات محصولات داخلی به خارج در حد پایینی ارزیابی می گردد. از طرف دیگر ضعف تولید در محصولات کشاورزی موجب گردیده که با وجود پتانسیل های فراوان، کیفیت این محصولات در حد پائینی ارزیابی شود.هدف از این پژوهش، بررسی تاثیر بازمهندسی محصول زعفران بر جذب و رضایت مشتری است که از نظر هدف، کاربردی بوده و بر اساس روش گردآوری داده ها، تحقیق توصیفی و از نوع پیمایشی است. داده های مورد نظر از مشتریان زعفران در بازار امارات متحده عربی با استفاده از روش نمونه گیری در دسترس و ابزار پرسشنامه که روایی و پایایی آن مورد تایید قرار گرفته شده، جمع آوری شده است و در نهایت داده های 384 پرسشنامه با استفاده از نرم افزار اس پی اس اس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته های حاصل از این تحقیق نشان داد که متغیر بازمهندسی محصول زعفران تاثیر مثبت معناداری بر جذب و رضایت مشتری دارد.
file_1512766645_2105_1533_1954.zip0.00 MB |