پژوهش بررسی عوامل موثر بر انتخاب نام تجاری تلویزیون سامسونگ در شهر مشهد
پژوهش بررسی  عوامل موثر بر انتخاب نام تجاری تلویزیون سامسونگ در شهر مشهد

پژوهشی با عنوان بررسی عوامل موثر بر انتخاب نام تجاری تلویزیون سامسونگ در شهر مشهد با فرمت ورد.

چکیده:

افزایش رقابت بین شرکت ها و تنوع طلبی مصرف کنندگان و نیز امکان حق انتخاب بیشتر برای آنها،شرکت هارا وادار کرده تاهرچه بیشتر به مطالعه رفتار خریداران وعوامل تاثیر گذار در آنها بپردازند.

یکی از عوامل تاثیر گذاربررفتارمصرف کنندگان نام تجاری است،مصرف کنندگان به این دلیل خواهان نام تجاری هستند که این نام ها سبب می شود که عمل انتخاب وخرید برای آنها آسان تروراحت تر گردد.

شناسایی ابعاد مختلف یک نام تجاری وچگونگی تاثیر آن بر رفتارخریدمصرف کنندگان به شرکت ها کمک می کندتابرنامه ای بازاریابی خود راهرچه بهتر وموثرتدوین واجرا کنند.

لذا تحقیق حاضرباعنوان بررسی عوامل موثربرانتخاب نام تجاری تلویزیون سامسونگ(درشهرمشهد)،ازنوع توصیفی وباروش پیمایشی- تحلیلی انجام شده. دراین پژوهش برای گرداوری داده ها واطلاعات موردنیاز تحقیق از مطالعات کتابخانه ای وپرسشنامه استفاده شده است .نمونه ای با حجم 384 نفرازکلیه مصرف کنندگان کالای تلویزیون انتخاب شد.

روش نمونه گیری در این پژوهش نمونه گیری دردسترس است.تمامی فرضیات موردتایید قرارگرفته وجهت این امر ازآزمون آماری کولموگروف اسمیرنف استفاده شده است.

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

file_1512679297_2085_1533_1657.zip0.00 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 110,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت

وبلاگ استت

| وبلاگ