پژوهش بررسي عوامل موثر بر رضايت مشتريان از بيمه‌ي الکترونيک
پژوهش بررسي عوامل موثر بر رضايت مشتريان از بيمه‌ي الکترونيک

پژوهشی با عنوان بررسي عوامل موثر بر رضايت مشتريان از بيمه‌ي الکترونيک بصورت کامل و با فرمت ورد

چکیده:

هدف پژوهش حاضر، بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتری از بیمه ی الکترونیک بیمه ایران در خراسان رضوی می باشد. روش پژوهش این تحقیق، از نظر هدف از نوع کاربردی، از لحاظ روش انجام، توصیفی – پیمایشی از نوع میدانی است. جامعه‌ي آماري اين تحقيق شامل کلیه مشتریان الکترونیکی بیمه ایران در خراسان رضوی، که به روش نمونه گیری تصادفی ساده تعداد 180 نفر از مشتریان این سازمان به عنوان نمونه انتخاب شدند. داد‌ه‌هاي پژوهش از طريق پرسشنامه پژوهشگر ساخته با پایایی 0.84 جمع‌آوري و از طريق مقدارآماره آزمون (آماره t)برای آزمون هر فرضيه وP براي معناداري مدل با نرم افزار SPSS/18 تجزيه و تحليل شدند. نتايج تحقيق نشان داد که کیفیت ارائه خدمات، سهولت استفاده از خدمات، امنیت در استفاده از خدمات و هزینه استفاده از خدمات بر رضایت مشتری از بیمه ی الکترونیک ایران در خراسان رضوی تأثیر مثبت و معناداری دارد.

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

file_1508007759_1472_1533_1648.zip0.00 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 100,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت

وبلاگ استت

| وبلاگ