پژوهشی با عنوان بررسي ميزان تأثير عوامل بازاريابي داخلي در بهبود ارائه خدمت كاركنان سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی با فرمت ورد
چکیده:
فرايند جهاني شدن و سرعت پيشرفتهاي فني در گستره وسيع انواع صنايع مختلف بدليل رشد رقابت از يك سو و افزايش مطالبات مشتريان از سوي ديگر باعث دگرگوني بازارها شده است، موفقيت در بازارهاي پرچالش آينده مستلزم آمادگي لازم براي واكنش آگاهانه و سريع است. واحدهايي از اين آمادگي برخوردارند كه در محيطي كاملاً رقابتي و به دور از حمايتهاي نامعقول فعاليت داشته باشند که این جز در سایه داشتن کارکنانی با دانش و انگیزه ميسر نخواهد شد . رقابت بر پايه خدمات برتر به مشتري شالوده محكمي عرضه ميكند كه شركتها را قادر ميسازد يك مزيت رقابتي با دوام پيريزي كنند، بخش خدمات در حال گذر و تغيير شكل از قالب سنتي تبادل خدمات به شيوهاي مشاركتياند و همچنين ماهيت رقابت در اين بخش نيز در حال تغيير است زيرا دو عامل مقرراتزدايي و تكنولوژيهاي جديد باعث تغيير صنايع خدماتي در سالهاي اخير شدهاست.
يک برنامه خدماتی موثر سه شرط دارد : اولا بايد ابعاد زمان و سلسله مراتب را در حالت نموداری نشان دهد . ثانيا بايد اشتباهات ، گلوگاهها و ساير مشخصات يک فرايند را مشخص و بررسی نمايد . ثالثا بايد دقيقا درجه انحراف از معيارها که می تواند بدون تاثير بر ارزيابی مشتريان از کيفيت و بهنگام بودن اتفاق میافتد مشخص کند.
file_1526192017_8488_1533_1565.zip0.00 MB |