پژوهش بررسی متغيرهای مؤثر بر تمايل مصرف کنندگان به خريد اینترنتی در سطح شهرستان سبزوار
پژوهش بررسی  متغيرهای مؤثر بر تمايل مصرف کنندگان به خريد اینترنتی در سطح شهرستان سبزوار

پژوهشی با عنوان بررسی متغيرهای مؤثر بر تمايل مصرف کنندگان به خريد اینترنتی در سطح شهرستان سبزوار با فرمت ورد

چکیده:

یکی از مزیت های ممتاز برای بازاریابان اینترنتی ، توانایی دستیابی به مقدار زیادی از مصرف کنندگان پراکنده در مناطق جغرافیایی مختلف مخصوصا در مناطقی که دسترسی به آنها ممکن است در مدت زمان کوتاه می باشد. از آنجا كه كشور ما نيز حركت به سمت اين نوع خريد را آغاز نموده است، در این پژوهش محقق بر آن شده است تا با شناسايي عوامل مؤثر بر خريد اينترنتي ؛ به بهبود اين روش مبادله كمك كند.

تحقیق حاضر از حیث هدف یک تحقیق کاربردی ، و از حیث روش ، یک تحقیق توصیفی ـ پیمایشی است.برای جمع ـ
آوری اطلاعات از دو روش کتابخانه ای و میدانی (پرسشنامه )استفاده شده است.قلمرو مکانی این پژوهش که به جامعه آماری تحقیق اشاره دارد، شامل تعدادی از کافی نت ها و برخی از سیستم های خانگی سطح شهرستان سبزوار که به اینترنت دسترسی دارند، می باشد.جهت آزمون فرضیات این پژوهش از ازمون علامت زوج-نمونه ای استفاده شده است که برای انجام این آزمون از نرم افزار spss19 استفاده شده است.

نتایج پژوهش بیانگر این است که بین تمامی عوامل موثر بر خرید اینترنتی(انتخاب، سهولت خرید ،صرفه جویی در هزینه،دسترسی به اطلاعات و مقام و موقعیت فروشندگان) و انگیزه خرید اینترنتی رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد.

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

file_1513967896_2565_1533_1888.zip0.00 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 110,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت

وبلاگ استت

| وبلاگ