پژوهشی با عنوان بررسی تفاوت هاي اداراكي مصرف كنندگان كاملا وفادار مارك وتغيير دهندگان مارك در بازار موبايل مشهد به صورت کامل و با فرمت ورد
چکیده:
تلاش علم بازاريابي اين است كه شيوه هاي رفتار مصرف كننده را تحت تاثير قرار دهد. اين تلاش ها براي سازمان ها،جامعه ومشتريان تاثيراتي را به همراه دارد.
كليه افراد جامعه در مقطعي از زمان به عنوان مشتريان يا مصرف كنندگان مطرح مي شوند.بدين سبب شناخت ودرك رفتار مصرف كننده براي همگي ما مهم وضروري است.و بكار گيري دانش رفتار مصرف كننده در جهت توسعه استراتژي هاي بازاريابي نوعي هنر است.اين بدان معنا نيست كه به كار گيري موفق اين اصول وفرايند هاي علمي در اين مورد بي تاثير است،بلكه به اين مفهوم است كه بكار گيري موفق اين اصول بر اساس هر موقعيت خاص،نيازمند قضاوت ونگرش هاي انساني است كه به سادگي در قالب قوانين وضوابط قابل تعريف نيستند.
file_1507916049_1465_1533_1761.zip0.00 MB |