پژوهش معرفی و بررسی تبلیغات از طریق تلفن همراه و کاربرد آن در بازاریابی B2C
پژوهش  معرفی و بررسی تبلیغات از طریق تلفن همراه و کاربرد آن در بازاریابی B2C

پژوهشی با عنوان معرفی و بررسی تبلیغات از طریق تلفن همراه و کاربرد آن در بازاریابی
B2C به صورت کامل و با فرمت ورد.

چکیده:

در این تحقیق به بررسی فاکتورهای مؤثر بر قصد مدیریتی شرکت­ها در پذیرش تبلیغات از طریق تلفن همراه پرداخته می شود. جامعه آماری این تحقیق را شرکت­های فعال در شهر مشهد، چه در بخش کالاهای بی دوام و بادوام و چه در بخش خدمات تشکیل داده است؛ البته در این بین، شرکت­های فعال در بخش کالاهای صنعتی و خدمات عمومی به دلیل مخاطبین بسیار خاص، از تحقیق حذف شده­اند. در این تحقیق از 200 شرکت بر اساس واریانس به دست آمده از نمونه گیری دو مرحله ای و ضریب اطمینان 95 درصد، نمونه گیری به عمل آمد. تحلیل آماری تحقیق، با استفاده از نرم افزار کاربردی SPSS انجام گرفت و منجر به قبول و رد فرضیه­های تحقیق گردید که مدل نهایی تحقیق را از آن می توان استخراج نمود.

با بررسی تحقیقات گذشته و ادبیات موجود در رابطه با موضوع تحقیق، 5 فاکتور موثر بر قصد مدیریتی شرکت­ها در پذیرش تبلیغات از طریق تلفن همراه شناسایی گردید که عبارتند از بازاریابی بر پایه مکان، تأثیر ساخت برند، هزینه تبلیغات، میزان مهم و جدی تلقی شدن پیام­ها از سوی مخاطبین و مفاهیم مربوط به امنیت و حریم خصوصی که با توجه به یافته های تحقیق 4 عامل اول با متغیر مستقل تحقیق یعنی قصد مدیریتی شرکت­ها رابطه مستقیم داشته و عامل آخر با متغیر مستقل رابطه منفی دارد.


فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

payanname_1506096884_1059_1533_1434.zip0.00 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 90,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت

وبلاگ استت

| وبلاگ