پژوهش بررسی عوامل موثر بر توسعه بازار و بازارگرایی در شعب بانک قرض الحسنه رسالت استان خراسان رضوی
پژوهش بررسی عوامل موثر بر توسعه بازار و بازارگرایی در شعب بانک قرض الحسنه رسالت  استان خراسان رضوی

پژوهشی با عنوان بررسی عوامل موثر بر توسعه بازار و بازارگرایی در شعب بانک قرض الحسنه رسالت استان خراسان رضوی با فرمت ورد

چکیده:

تحقیق حاضر با هدف بررسی عوامل موثر بر توسعه بازار و بازارگرایی در شعب بانک قرض الحسنه رسالت استان خراسان رضوی انجام گرفت. تحقيق حاضر از بعد هدف، كاربردي است و روش پژوهش مناسب كه در اين تحقيق بكار رفته است، با توجه به ماهیت موضوع، توصیفی از نوع پيمايشي و همبستگی است. جامعه آماری در این تحقیق کلیه مشتریان شعب بانک قرض الحسنه رسالت استان خراسان رضوی می‌باشند که تعداد آنها نامحدود در نظر شده است. جهت برآورد حجم نمونه از جدول تهیه شده به وسیله کرجسی و مورگان استفاده شده است که تعداد 384 نفر به عنوان نمونه انتخاب گردیده‌اند. لازم به ذکر است چون احتمال عدم برگشت تعدادی از پرسشنامه‌های توزیع شده وجود دارد لذا تعداد 400 پرسشنامه به صورت تصادفی ساده بین مشتریان توزیع گردید. داده ها توسط آزمون همبستگی پیرسون و رگرسیون خطی مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج حاکی از تاثیر عواملی همچون، رضایتمندی مشتریان، کیفیت خدمات، ادراکات و انتظارات مشتریان از خدمات و توسعه شرایط کاری کارکنان بر توسعه بازار و بازارگرایی در شعب بانک قرض الحسنه رسالت استان خراسان رضوی بود. در این راستا 3 فرضیه تحقیق حاضر مورد تایید قرار گرفتند و در انتها پیشنهاداتی به شعب ارائه گردید.

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

file_1517685857_4468_1533_1457.zip0.00 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 110,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت

وبلاگ استت

| وبلاگ