پژوهش بررسي تأثير ابعاد برند برارزش ويژه برند از دید مشتریان محصولات غذایی شهرک صنعتی مشهد
پژوهش بررسي تأثير ابعاد برند برارزش ويژه برند  از دید مشتریان محصولات غذایی شهرک صنعتی مشهد

پژوهشی با عنوان بررسي تأثير ابعاد برند برارزش ويژه برند از دید مشتریان محصولات غذایی شهرک صنعتی مشهد به صورت ورد

چکیده:

در عصر جديد كه دوران ادغام و تحصيل شركت هاست، ارزش نام و نشان تجاري يك عامل كليدي و تعيين كننده در ارزش شركت و ارزش بازار سهام ميباشد و اين به سبب قدرتي است كه يك نام تجاري در كسب مشتري جديد و حفظ مشتريان موجود دارد . اگر نام ونشان تجاري داراي ارزش ويژه بالايي باشد، شركت ميتواند در سايه ي وجود آن هزينه بازاريابي را كاهش دهد. زيرا مشتريان نسبت به آن آگاه و وفادار هستند، هنگام مذاكره و چانه زدن با توزيع كنندگان و خرده فروشان شركت از موضع قوي تري برخوردار است، و به شركت اجازه مي دهد قيمت ها را بالاتر تعيين كند زيرا از نظر خريداران، محصولي با اين نام و نشان داراي كيفيت بيشتري است. در اين تحقيق براساس پایه‌های نظري فرض شده است كه متغيرهاي آگاهي، تداعي، كيفيت ادراك شده و وفاداري بر ارزش ويژه نام و نشان تجاري تأثير مستقيم می‌گذارد. اين مدل مفهومي با استفاده از اطلاعات گردآوري شده از 386 نفر از مصرف كنندگان محصولات غذایی برندهای مطرح در سطح شهر مشهد كه به صورت تصادفي انتخاب شده و با استفاده از پرسشنامه كه براي هر يك از متغيرهاي تحقيق پنج نشانگر طراحي شده، با مدل رگرسیون بررسي شده است. نتایج حاصل بيانگر اين است كه كيفيت ادراك شده، اثر مستقيم و معناداري بر ارزش ويژه نام و نشان تجاري دارد. همچنین وفاداري به نام ونشان تجاري، با ارزش ويژه نام و نشان تجاري رابطه دارد. درضمن رایطه آگاهی و تداعی نام ونشان تجاري با ارزش ويژه مورد تایید قرارگرقت.

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

file_1511949629_1958_1533_1466.zip0.00 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 110,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت

وبلاگ استت

| وبلاگ